Wat met verloren, gestolen, vernielde of niet afgeleverde tickets?
🎟️ E-tickets
Je kan je e-tickets meerdere keren downloaden of printen,
maar ze kunnen slechts één keer gescand worden aan de toegang.
➡️ De eerste persoon die het ticket aanbiedt aan de deur, geraakt binnen. Daarna is dezelfde barcode niet meer geldig.
🚨 Vermoeden van misbruik?
Denk je dat iemand anders toegang heeft tot jouw tickets (bv. via je mailbox of account)?
⚠️ Neem vóór het evenement contact op met ons Customer Experience Center. We kunnen dan preventieve maatregelen nemen, zoals het (tijdelijk) ongeldig maken van de tickets.
📞 Contact opnemen
-
📞 Telefonisch: op weekdagen van 13:00 tot 17:30 via +32 (0)3 400 40 41
⏱ Vindt het evenement binnenkort plaats? Wacht niet te lang.
In veel gevallen kunnen we je ter plaatse nog helpen aan de kassa.
👉 Lees ook: Help! Ik heb nog steeds geen tickets ontvangen. Wat nu?