Wat met verloren, gestolen, vernielde of niet afgeleverde tickets?
Tickets per post
Tickets die zijn verzonden per post kunnen bij verlies of diefstal vervangen worden. Je neemt in dat geval best contact op met ons Customer Experience Center. Zij kunnen de originele tickets ongeldig maken. Op de dag van het evenement ga je dan naar de kassa om duplicaten in ontvangst te nemen. Opgelet! Duplicaten worden enkel gegeven aan de originele besteller op vertoon van zijn/haar identiteitskaart.
E-tickets
Je kan je e-tickets meerdere keren downloaden (en printen), ze kunnen echter maar één keer gebruikt worden aan de toegangscontrole. De tickets die het eerst aangeboden worden aan de deuren van de zaal zullen geldig scannen.
Heb je een vermoeden dat iemand anders toegang heeft tot jouw tickets en slechte bedoelingen heeft? Neem dan vóór het concert contact op met ons Customer Experience Center zodat zij de gepaste maatregelen kunnen treffen.
Contact
- via het contactformulier
- telefonisch kan op weekdagen van 13u00 tot 17u30 via +32 (0)3 400 00 34
- vindt het evenement waarvoor je tickets hebt gekocht snel plaats? Wacht dan niet om contact op te nemen. In veel gevallen kunnen we je ter plaatse helpen!
Lees ook: Help! Ik heb nog steeds geen tickets ontvangen. Wat nu?