Help! Ik heb nog steeds geen tickets ontvangen. Wat nu?
E-tickets
Heb je nog steeds geen e-ticket(s) ontvangen en het evenement vindt al bijna plaats, check dan eerst onderstaande stappen vooraleer je contact met ons opneemt:
-
Check jouw account op www.teleticketservice.com of www.ticketmaster.be. In je account kan je zien of je e-ticket(s) al beschikbaar zijn gesteld om te downloaden.
-
Vind je geen bestelling in jouw account?
Dan bestaat de kans dat je jouw reservatie hebt gedaan met een andere account. Het gebeurt vaak dat er een account is gebruikt met een oud e-mailadres. Probeer dan aan te melden met jouw oude inloggegevens.
-
Is er geen oud e-mailadres gebruikt?
Dan bestaat de kans dat de reservatie is gebeurd met een account met een foutief e-mailadres. Je neemt dan best contact op met ons Customer Experience Center.
-
Is er geen tijd meer om contact op te nemen?
Dan kan je op de dag zelf van het evenement steeds terecht aan de kassa. Breng zeker jouw betaalbewijs mee, dan helpen ze jou daar met veel plezier verder. De kassa is meestal geopend vanaf 90 minuten vóór en tot aanvang van het evenement.
Tickets per post
In de meeste gevallen worden de tickets pas ten vroegste 4 weken voor de datum van het evenement verzonden. Hoe dan ook garanderen wij altijd een tijdige levering. Heb je een week voor het evenement nog steeds geen ticket(s) ontvangen per post, dan neem je best contact op met ons Customer Experience Center.
Is er geen tijd meer om contact op te nemen? Dan kan je op de dag zelf van het evenement naar de kassa gaan. Breng zeker jouw reservatienummer betaalbewijs mee, dan helpen ze jou daar met veel plezier verder. De kassa is meestal geopend vanaf 90 minuten vóór en tot aanvang van het evenement.