Wanneer ontvang ik mijn e-tickets?
Waar heb je jouw ticket(s) aangekocht?
Tele Ticket Service
een reservatienummer bestaat uit 8 cijfers en begint met een 2, vb.: 26123456
Ticketmaster
een reservatienummer bestaat uit 7 cijfers en begint met een 4 of 5, vb.: 491234 of 501234
Tele Ticket Service
E-tickets zijn niet altijd onmiddellijk beschikbaar. Soms worden deze uitgesteld verzonden en dat ten vroegste 4 weken en ten laatste 1 week voor het evenement.
Lees ook: Wat is een uitgestelde verzending?
Je kan jouw e-tickets op 2 manieren downloaden:
1. Via e-mail:
Zodra jouw e-tickets beschikbaar zijn om te downloaden, ontvang je hiervan een e-mail. Via deze e-mail kan je jouw tickets downloaden via de voorziene link of door op het icoon met oranje pijl te klikken.
2. Via ‘Mijn account’:
Je kan jouw tickets ook downloaden via jouw account. Meld je aan, klik op jouw account en kies dan ‘Mijn bestellingen’. De groene knop 'Download e-ticket' toont dat je tickets beschikbaar zijn om te downloaden. Wanneer jouw tickets nog niet beschikbaar zijn, hou het dan nauw in de gaten als het evenement dichterbij komt.
Mocht je bij het downloaden van beschikbare e-tickets een foutmelding krijgen, dan volstaat het om de website af te sluiten en het enkele uren later opnieuw te proberen. Lukt het je daarna nog steeds niet, neem dan contact met ons op.
Ticketmaster
E-tickets zijn niet altijd onmiddellijk beschikbaar. Soms worden deze uitgesteld verzonden en zijn deze pas beschikbaar vanaf ongeveer 10 dagen voor het evenement.
Lees ook: Wat is een uitgestelde verzending?
Je kan jouw e-tickets op 2 manieren downloaden:
1. Via je account:
Je kan jouw tickets ook downloaden via jouw account op www.ticketmaster.be. Meld je aan, klik op 'Mijn account' en kies dan ‘Aankomende evenementen’. Wanneer jouw tickets nog niet beschikbaar zijn, hou het dan nauw in de gaten als het evenement dichterbij komt.
2. Via de Ticketmaster-app:
Lees ook: