Kom ik in aanmerking voor een terugbetaling?
Werd het evenement verplaatst of geannuleerd door de organisator?
Ja, mijn evenement werd verplaatst of geannuleerd door de organisator.
Ja, mijn evenement werd verplaatst of geannuleerd door de organisator.
Een terugbetaling is mogelijk wanneer een organisator beslist het evenement te verplaatsen of te annuleren. In de e-mail die je ontvangt, staat een link naar het terugbetalingsformulier. In sommige gevallen word je automatisch terugbetaald.
OPGELET! Hou rekening met de opgegeven termijn om een terugbetaling aan te vragen.
Nee, het evenement gaat door zoals gepland maar wil het toch niet bijwonen, kan ik alsnog een terugbetaling krijgen?
-
Tickets aangekocht via Tele Ticket Service
Een betaalde reservatie annuleren
We nemen zoals vermeld in onze algemene voorwaarden geen verkochte tickets terug. Het verzakingsrecht is niet van toepassing gezien de dienst, c.q. de reservatie van de tickets, onmiddellijk wordt uitgevoerd.
Kocht je bij je tickets een annulatieverzekering?
Wie een annulatieverzekering nam kan terecht bij de verzekeraar. Geef hen zeker je reservatienummer door. Mogelijks zullen zij je vragen een bewijs van annulatie te leveren, je kan daarvoor dan contact opnemen.
-
Tickets aangekocht via Ticketmaster
Een betaalde reservatie annuleren
Later dan 3 dagen na de oorspronkelijke bestelling kunnen we je order helaas niet meer annuleren en terugbetalen.
Ticketmaster biedt het unieke concept Fan Guarantee aan, dat verschillende mogelijkheden inhoudt om tickets te wisselen en te annuleren. De aanvraag dient ten laatste drie dagen na de oorspronkelijke bestelling overgemaakt te worden. De volledige gebruiksvoorwaarden tref je hier aan.
Kocht je bij je tickets een annulatieverzekering?
Wie een annulatieverzekering nam kan terecht bij de verzekeraar. Geef hen zeker je reservatienummer door. Mogelijks zullen zij je vragen een bewijs van annulatie te leveren, je kan daarvoor dan contact opnemen.