Kom ik in aanmerking voor een terugbetaling?
Werd het evenement verplaatst of geannuleerd door de organisator?
Ja, mijn evenement werd verplaatst of geannuleerd door de organisator.
Een terugbetaling is mogelijk wanneer een organisator beslist het evenement te verplaatsen of te annuleren. In de e-mail die je ontvangt, staat een link naar het terugbetalingsformulier. In sommige gevallen word je automatisch terugbetaald.
OPGELET! Hou rekening met de opgegeven termijn om een terugbetaling aan te vragen.
Nee, het evenement gaat door zoals gepland maar ik wil het toch niet bijwonen, kan ik alsnog een terugbetaling krijgen?
Een betaalde reservatie annuleren
Later dan 24 uur na de oorspronkelijke bestelling kunnen we je order helaas niet meer annuleren en terugbetalen.
Ticketmaster biedt het unieke concept Fan Guarantee aan, dat verschillende mogelijkheden inhoudt om tickets te wisselen en te annuleren. De aanvraag dient ten laatste 24 uur na de oorspronkelijke bestelling overgemaakt te worden. Dien via dit formulier jouw aanvraag in, de volledige gebruiksvoorwaarden tref je hier aan.
Ook bij een prijswijziging is een terugbetaling niet mogelijk. Voor bepaalde shows is het mogelijk dat de prijs van (een deel van) de tickets varieert in functie van de vraag (flexibele prijszetting). De prijswijziging na voltooiing van een aankoop kan nooit een reden zijn voor (gedeeltelijke) terugbetaling.
Kocht je bij je tickets een annulatieverzekering?
Wie een annulatieverzekering nam kan terecht bij de verzekeraar. Geef hen zeker je reservatienummer door. Mogelijks zullen zij je vragen een bewijs van annulatie te leveren, je kan daarvoor dan contact opnemen.